De laatste minuten in Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van A.M. - WaarBenJij.nu De laatste minuten in Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van A.M. - WaarBenJij.nu

De laatste minuten in Nederland

Door: Armando

Blijf op de hoogte en volg A.M.

23 November 2017 | Nederland, Schiphol

Nou, hier zit ik dan, alleen op Schiphol, het begin van een mooi avontuur, althans dat ga ik hopen.

Het afscheid was van beide kanten wel wat emotioneel.
Iets wat ik bij Quinten niet vaak heb mogen zijn.
Op zo'n moment voel je toch echt de band met mijn 2 schatten

Ingrid had/heeft er wel veel moeite mee, maar hoe moeilijk het ook voelt, ze zal er hopelijk sterker uitkomen.

Vind ik het spannend..... Euh nee, nog steeds niet.
Ik zal wel een kronkel in mijn kop hebben.

Ik ga nu maar eens richting gate E08 en vrijdagochtend rond 09:00 Nederlandse tijd zal ik landen in Bangkok.

We houden contact en ik zie jullie allemaal snel weer, want ach, wat is nu 2 maand......
Dat zijn maar 61 dagen, 1464 uren oftewel 87840 minuten

  • 23 November 2017 - 22:10

    Colette:

    Goede reis en geniet van alles wat op je pad komt....

  • 24 November 2017 - 10:53

    INGRID:

    Inmiddels sta je gelukkig met beide beentjes op de grond!

    Het afscheid was emotioneel, maar ik vond het erg mooi hoe te zien dat Armando zo'n goede band met de kindjes heeft. Quinten wou papa niet meer los laten met knuffelen. Noah had het er ook moeilijk mee zag ik.
    Maar we zien de mooie en leuke foto's wel tegemoed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

A.M.

Ik ben en blijf mezelf en leid mijn eigen leven zoals ik dat wil.

Actief sinds 12 Nov. 2017
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 5142

Voorgaande reizen:

23 November 2017 - 07 December 2017

Op avontuur

Landen bezocht: