voorbereiding - Reisverslag uit Enschede, Nederland van A.M. - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Enschede, Nederland van A.M. - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Armando

Blijf op de hoogte en volg A.M.

12 November 2017 | Nederland, Enschede

Thuis, bezig met de voorbereidingen voor (waarschijnlijk) HET avontuur van mijn leven.

  • 12 November 2017 - 13:24

    Robbie :

    Je moet je pillen niet vergeten dan gaat het al een stuk beter

  • 13 November 2017 - 17:13

    Ingrid:

    Ik hoop dat het een mooi avontuur gaat worden. Ik ben trots op jou

  • 22 November 2017 - 11:54

    Ingrid:

    De laaste dag thuis Armando...spannend allemaal...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

A.M.

Ik ben en blijf mezelf en leid mijn eigen leven zoals ik dat wil.

Actief sinds 12 Nov. 2017
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 5153

Voorgaande reizen:

23 November 2017 - 07 December 2017

Op avontuur

Landen bezocht: