De eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van A.M. - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van A.M. - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Thailand

Door: Armando

Blijf op de hoogte en volg A.M.

26 November 2017 | Thailand, Kanchanaburi

Ik ben inmiddels een paar dagen in Thailand, het is heerlijk weer, zo'n 30 graden.
Ondertussen heb ik al veel gezien en meegemaakt.
Van een rit in de taxi, een skytrain, tuktuk, taxi, boot en zelfs achterop een scooter.
zo maak je wat mee in het drukke Bangkok, met de nadruk op "druk"
ik dacht dat Amsterdam druk was maar Koninginnedag in Amsterdam lijkt een rustig dorp als je het vergelijkt met Bangkok.
Deze drukte ben ik dan ook maar ontvlucht en ben inmiddels aangekomen in Kanchanburi, hier verblijf ik een aantal nachten om van hieruit de omgeving te verkennen.
Het is hier een stuk aangenamer om te lopen of te rijden dan in Bangkok.

  • 26 November 2017 - 20:57

    Herma:

    Leuk om zo wat te horen!
    Veel plezier!

  • 27 November 2017 - 09:09

    INGRID:

    Je bent een echte ontdekkingsreiziger! Veel plezier!

  • 30 November 2017 - 11:45

    Marjolein:

    Fijn dat het goed met jee gaat en leuk om te lezen.... Ja het is er erg druk vrienden van mij wonen in chiang mai en zie regelmatig beelden voorbij schieten. De natuur is er prachtig .. heel veel plezier en maak er een mooi avontuur van x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

A.M.

Ik ben en blijf mezelf en leid mijn eigen leven zoals ik dat wil.

Actief sinds 12 Nov. 2017
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 5157

Voorgaande reizen:

23 November 2017 - 07 December 2017

Op avontuur

Landen bezocht: